Jag är ful.

Ola la upp mitt inlägg om varför jag är en bättre flickvän än alla andra på sin blogg. Givetvis var det genast en snubbe som skrev att jag var ful och skulle komma över mig själv. 

Måste säga att det hela var ett väldigt brutalt uppvaknade för mig?! Jag som alltid har trott att jag har varit en alldeles vanlig, normal stor och hyfsat söt tjej vars utseende inte har fått folk att rygga tillbaka eller spy i munnen av avsmak. Men så är det inte.

Nej nej, nu ska jag stanna hemma och klä mig i bylsiga kläder och skaffa mig en karl som tycker att jag är tjock. Jag ska även fråga honom om han tycker att jag är tjock och så ska han svara ja och så ska jag gråta och sticka fingrarna i halsen och sen ligga vid hans fötter och böna och be att han ska älska mig. Sen ska jag spara ihop pengar till ett par nya boobs och banta bort hela min röv. Och så ska jag inte tro att jag är värd någonting alls utan nöja mig med ett jobb som betalar minimilön.

Det är min nya framtid. För jag är ful. Och inte värd bättre. Fula människor får absolut inte tro att dom är nåt.

ÄH FY FAN!

Kommentarer
Postat av: Jonno

Ful?? Du e ju hur bildskön som helst... Dessutom har du ju mer karaktär än hela stureplansköret...

I like... Sluta inte vara du!! =)

2009-03-29 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0