Hello fatty!

Jag insåg precis hur fet jag kommer bli om jag fortsätter äta naturgodis i samma takt som nu. Jag har lagt drygt 110 kronor på naturgodis sen i fredags. Det är mer än vad jag har lagt på cigg. Och då är det ju nåt som är vridet. Kan vidare vara så att jag har ersatt mitt nikotinberoende med ett naturgodisberoende, vilket är ungefär som att ersätta pest med kolera a.k.a. lungcancer med fetma.

Kanske inte är så konstigt att jag har ont i magen och spyr?

Äh, nu ska jag försöka borsta tänderna och samtidigt undvika spegeln i badrummet för att slippa se fjortis/turre blonderingen till jag har misshandlat den med silverschampoo och gett hårtonen vad den tål. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0