Happ happ turreblond!

Jag gick till en turre för att färga håret blont. Givetvis blev det turreblont, dvs. vitt med några inslag av gult (även kallat fjortisblond). En färghjälm som vi brukar säga. Inte en antydan till färgskiftning. 

800 spänn kostar det. Att bli fjortis hemmablonderad blond. Jag har för mig att det var billigare förr?! Vad kostade en flarra sprayblondering? Om jag inte missminner mig så missbrukade jag och Sara O sådana under större delen av högstadiet. Kanske är lika bra att börja med det igen? Om jag är en gnutta bitter? Svar: JA!

Frisören: Är du nöjd?
Jag: Det är gult.
Frisören: Jag kanske en gnutta, vill du att jag ska göra nåt? (detta efter att hon redan hade fått färga om det en gång)
Jag: Du har gjort nog. Lite silverschampoo på detta så kanske jag är good to go again.

Dessutom känner sig inte min mage helt kry än. SÅ jävla synd om mig idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0