Greven + Sara + Hanna = Sant

Igår satt jag på ett fik på Grev Turegatan när Greven helt plötsligt spatserade förbi (Grev Turegatan + Greven himself hahahahahahaha). Alla som läser bloggen Stureplans vackraste vet vem Greven är. Greven har roat mig och Sara fruktansvärt mycket det senaste året. Förra terminen brukade vi sms-battla citat från Stureplans vackrast som handlade om Greven. Vi droppade även gärna ett "Greven-citat" så där i förbigående när andan föll på vid flertalet tillfällen.

Så ni förstår ju hur stort det var att han gick förbi. Men ni förstår ju även min besvikelse när Sara inte var där med mig. Och delade det hela med mig. Det hade varit STORT. Jag tror inte ni förstår hur STORT det hade varit. 

Och hur mycket jag saknar min goa tokiga lilla flicka. Jag blir fan tårögd. 

Stureplans vackraste höll till på 1000apor.se förut men leker nu under egna adressen www.stureplansvackraste.se. Det var även den bloggen som myntade uttrycket Täby guidos. Täby guidos har roat oss väldigt mycket också. Om jag i framtiden ska jobba i Täby så hoppas jag få se myten in real life så att säga.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan någon annan än Greven hantera kombinationen av kaffe- och ananaslikör???

2009-03-26 @ 23:02:36
Postat av: Sara

Kan någon annan än Greven hantera kombinationen av kaffe- och ananaslikör???

2009-03-26 @ 23:03:05
Postat av: Hanna

Du är så observant min kära.



Men, på Grevens tangentbord finns det ingen "ctrl-knapp". För Greven har alltid kontroll.

2009-03-27 @ 00:21:42
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pax för killen längst till höger!

2009-03-27 @ 06:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0