Ge mig tex mex. Ge mig vin.

Jag har grova problem att ta av mig myskittet och ta på mig något representabelt. Därför vill jag stanna hemma ikväll och äta tex mex middag, dricka vin och se på Robinson. En av deltagarna är en "bekant" till mig. Som för övrigt hävdar att JAG är den skummaste personen han någonsin träffat?! Jag bleknar dock i jämförelse med denna person och jag tror att han kommer bli grovt ogillad av resterande deltagare. Även fast han säkerligen kommer roa dom med berättelser stup i kvarten om alla isbjörnar han har dödat och så vidare.

Jag tycker vi tar gissningslek om vem av deltagarna det kan tänkas vara.

Varför är ingen upp för tex mex middag och vin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0