Eurotechno and leatherpants.

Solen skiner ute men idag bryr jag mig inte nämnvärt. Jag har rullgardinerna neddragna och sitter inne och dricker snabbkaffe i kopiösa mängder. Inte för att jag är deppig eller liknande, men bara för att jag inte orkar gå ut. Jag är så jävla trött. Omänskligt mega trött. Somnade i soffan igen och vaknade vid kl. 2.40 och var sedan vaken. Måste sluta med det där.

Jag spenderade hela min gymnasietid med att att somna på allehanda platser i mitt rum med kläder och smink på. Varenda natt. Vaknade oftast någon timme senare och var aspigg och sen blev det inte mer sömn. Fast jag och sömn har ju aldrig direkt gått vidare bra ihop.

Jävligt störigt att min polisgranne med bamsemuskler och blonderade toppar envisas med att spela eurotechno på högsta volym. Förra veckan körde han schlager. Lite som pest eller kolera. Jag ser framför mig hur han står inoljad och tränar biceps framför en spegelvägg. Nils är lite betuttad i honom och jag börjar fundera på om han är lite gay.

Ikväll ska jag bjuda Nisse P på tex mex middag då det inte blev nåt igår. Love tex mex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0