Det löser sig.

Nu har jag bestämt mig. Det är skönt.

I övrigt är mitt hem en sanitär oläglighet. Jag har tänkt "jag städar imorgon" i två-tre veckor nu. Och idag när jag kom hem så kände jag verkligen att det luktade obehagligt här inne. Jag ska leta reda på källan till odören. Nån gång. Imorgon finns dock en chans att jag städar. För jag har inget inplanerat. 

I övrigt kom jag och Hampus fram till ett litet vad/deal/tävling under en fika idag. Den som går ner 6 kilo först vinner och förloraren måste bjuda den andra på en skagenmacka på Riche. Jag tar det hela på mycket stort allvar och var och kollade på nya joggingskor på Team Sportia idag. Köpte dock inga.

I övrigt så ska jag till Jönköping till helgen och hälsa på Marina. Jag måste köpa en liten resväska för ändamålet. Jag har bara en bamsestor kvar sedan de andra brann upp (kortet, kortet, kortet).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0