Dagens sista: Give me inc!

Jag och storebror hade en diskussion om att tatuera in en text på armen. Både tyckte det var jävligt coolt i romfyllan. Jag tycker givetvis fortfarande att det är sjukt coolt.

Vi kom väl fram till att det hade varit allra allra coolast att tatuera in "If I ever leave this world alive" som är en låttitel av gruppen Flogging Molly. Och ja, det är dagens sista sång. Givetvis diskuterade vi även om det kanske hade varit mega coolt att även tatuera in "No one here gets out alive" som är titeln på Jim Morrisons självbiografi. Vi älskar Morrison. Min storebror introducerade Morrison i mitt liv för väldigt väldigt många år sedan. I en tid då jag fortfarande tyckte att NRJ var guds gåva till musiklyssneriet och mitt rum var tapetserat med Backstreet boys affischer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tilläggas bör att du rent utav varit på en backstreet boys konsert. och jag kommer nog aldrig riktigt kunna släppa det.

2009-03-20 @ 13:36:35
Postat av: Hanna

Tilläggas ska ju även att jag antagligen älskade BSB mer än livet självt.



Hade ju lätt sålt morsan för en kram av Nick Carter. Utan att tveka. Yepp.

2009-03-20 @ 14:02:47
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0