Dagens sista

Dagens sista blir Drive-By Truckers med Two daughters and a beautiful wife. 

Insåg att sångaren just i den låten låter som en kille som jag brukade hänga med förut (dvs. ha sex med och bakishänga med). Han gör också musik och är i USA nu and living the dream (eller ett försök till det). Jag meddelade honom givetvis mitt fynd av hans tvillingröst men han tyckte givetvis inte att det var likt alls. Men han tycker alltid tvärtemot. Vår relation var är av den sorten att om jag säger blått så säger han att det är grönt. Säger han att det är rosa så säger jag att det är gult. Men han menar att det skulle bli så tråkigt om vi alltid höll med varandra. Och det ligger nog någon sanning i det.

Kolla hans myspace: www.myspace.com/oscarahlgren





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0