Dagens sista

Dagens sista låt blir Tiger Lou med låten So Demure. Jag har ändrat uppfattning om deras skiva Partial Print som jag sågade först. Den är bra. Inte lika bra som deras andra skivor, men den är bra.

Nåväl, introt till So Demure hävdar jag att dom har stulit från en låt på Garbage skiva Version 2.0. Jag kommer inte på vilken låt, men jag vet att det är från den skivan iaf. Övertygad. Jag lyssnade nämligen sönder den under min första olyckliga kärlek. Mycket Garbage och Smashing Pumpkins då. Jag kan dock inte kolla vilken låt det är eftersom både skiva och skivspelare brann upp. 

Jag kommer inte kunna sova p.g.a. detta.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle sattsa mina pengar på att det är "Hammering in my head". Version 2.0 är en klassiker.

2009-03-13 @ 12:32:35
Postat av: Maria

Jag skullle tro att det är "Hammering in my head". Version 2.0 är helt klart en klassiker!

2009-03-13 @ 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0