Dagens sista

Dagens sista blir The Kinks med Lola. Grymisch låt. Ibland önskar jag (som sagt) att jag kunde gå tillbaka till 70-talet. Iaf rent musikmässigt. Och om det är för mycket begärt, så iaf till 80-talet. En del saker var bättre förr.

Pratade precis med Sara också och pepp pepp peppade inför Umeå Open. Många bra artister. Hives, Soundtrack of our lifes, Jenny Wilson, Jay Reatard, Parker Lewis, High Places, Fever Ray och främst (allra främst) Tiger Lou. Spelar inte Tiger Lou sin låt All I Have så kommer jag börja gråta. 

Jag och Sara kom även överens om att detta år så ska hon INTE bryta armen och jag ska INTE få min jacka stulen under Open. Det hela har en enkel lösning som består i att vi inte ska dricka för mycket alkohol och inte hänga in några jackor i garderoben. Känner viss pepp över att åka till Umeå. Åhhhh the good times we shared.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0