YES!

5000 i löneförhöjning.

Hahahahahahahahahahahhahahahahaha.

Så skrattar jag hela vägen till banken.

(Nåväl så bra är det kanske inte än, men jag ler åtminstone en gnutta)

Har hängt med Hampus Nysteds, Gustav Johansson och Niklas Mattsson + tjej ikväll. Trevligt att prata minnen från barndomen. Vilket flertalet det visar sig att Hampus har förträngt i någon form av självbevarelsedrift. Själv hävdar han fortfarande att det mesta inte har hänt även fast jag och Niklas har jobbat hårt för att bevisa motsatsen.

God natt suckers. Imorgon kommer jag vakna som en lycklig människa.

(Mycket p.g.a. skatteslantarna)

Kommentarer
Postat av: Claudius

Det är du väl unnat! Fantabulöst! ;)

2009-06-10 @ 07:50:47
Postat av: Kuttii

Men fyfan, du ska ha stryk!

2009-06-10 @ 10:23:38
URL: http://finest.se/kuttii
Postat av: Hanna

Nej då. Bara kramar och kärlek.



Utbildning lönar sig kids. Stay in school.

2009-06-10 @ 11:48:36
Postat av: E

Hur fick du ut Hampus?

2009-06-10 @ 23:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0