"Vi måste få vara lite destruktiva"

Drack cider med the mamas and the papas på kvarnängen. Sedan rosé på Saras balkong. Sedan hem för djupa samtal och rosé med mamma. Sedan rosé framför fotboll. Blir en jävla massa rosé på det stora hela. Och jag är givetvis full. Väntar på K så jag kan åka till Hampus och hänga.

Pappa sa: Om sverige förlorar så får vi sparka sönder tven. Vi måste få vara lite destruktiva.

Sverige förlorade men vi sparkade inte sönder tven. Pappa muttrade och jag rökte en cigg och lyssnade på The Clash - I'm not down (se nedan) och sjöng högt på gården. Sedan kändes det bättre.

Nu tar jag min feminima kamera och ger mig in i dimman.

Och ja, VI SKA HÅNGLA I EN BUSKE!

Holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0