Ungkarlsliv deluxe!

Orolig känsla av att jag har glömt nåt. Nåt jävla viktigt. Som ett viktigt litet papper. Som jag har glömt bort att be chefen signa. Eller så har jag glömt nåt annat viktigt i fråga om företagets ekonomi. Eller så har jag glömt att lägga in ordrar. Nåt jävla skit har jag glömt. Men jag vet inte vad. Jag tror jag måste gå igenom alla papper på mitt kaotiska skrivbord så kanske jag hittar felet. Förbannat vad stökigt det är.

Men istället läser jag Bingos blogg. Den roar mig.

Ikväll ska jag även tvätta. Det är 5,5 veckor sedan. Tror att det kan vara ett nytt rekord. Brukar lyckas hålla mig 3-4 veckor. Men nu på senaste har jag helt enkelt inte haft tid. Jag var varit allt för upptagen med att vara tjock och lycklig. Men nu är allt slut; handukar, sängkläder, underkläder, linnen osv.

Yes yes yes, ungkarlsliv deluxe!

(Storebror messade mig precis och skrev att jag skulle komma förbi och hämta min present. SPÄNNANDE! Men det får bli morgondagens projekt. Idag är det fokus på tvätt som gäller)

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Åh herre gud!

Om det går över 7 dagar för mig så har jag panik! Haha.

2009-06-11 @ 14:16:46
URL: http://finest.se/kuttii
Postat av: Hanna

jag har en massa trosor och sängkläder

2009-06-11 @ 14:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0