Jag behöver en spökman som betalar halva hyran!

Lugn dag på jobbet. Jag kliar myggbett och gnäller på mitt skitiga och toviga hår. Bättre att påpeka det innan alla andra påpekar det. Hårets skitighet alltså. "Titta på det här flottiga" går jag omkring och säger. Bättre att förekomma än att förekommas. Skitigt på grund av lathet. Det är för varmt.

Tittar på lägenheter i Hammarby Sjöstad. Dom är dyra. Jag inser att jag måste hitta mig en man om jag ska ha råd att bo där. En man som inte tar så mycket utrymme. Och inte stör mig. Men som betalar halva hyran. Och make sweet lovin' to me när andan faller på. Finns det några sådana?

(Inser att det där med tar lite plats, ifråga om min blivande man, är ett omöjligt faktum då jag helst vill ha en snubbe som är över 1,90 lång. Men egentligen vill jag ju bara att han ska ta upp lite av mitt mentala utrymme)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0