It's all fucked. And I'm ugly.

Idag var bara en sådan dag. Trött, grått och jag såg trist ut.

Jag: Om någon vill något viktigt så finns jag på toaletten.
Jossan: Haha, jaså
Jag: Jag kommer inte ut därifrån förrän någon vill något viktigt.

Så jag ställde mig inne på toa ett slag och betraktade mitt ansikte i detalj i spegeln. Hittade något som liknande munsår på min annars näst intill perfekta läpp. Risigt. På det hela taget såg jag risig ut. Så jag satte mig på toaletten och stirrade in i väggen ett tag.

Sen gick jag ut och styrde upp dagen och arbetsuppgifter tills jag äntligen fick gå hem. Somnade i soffan på en gång. Skulle ut och springa eftersom jag officiellt är mullig. Men orkade inte. Vädret tar kål på mig. Trött trött trött.

Och jag önskade mig en kille jag kan prata med. Men jag och Jossan kom på att alla sådana är upptagna. Så det är också kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0