Hej åldersnoja!

Igår började vi med fördrink på Laveau. Sedan middag på Rival. Sedan drinkar på Morfar Grinkos, vilket var ett ställe som jag i vanliga fall skulle ha älskat men eftersom jag ville ösa inte passade för tillfället. Så vi drog till Magma eller liknande eftersom Linnéa ville dit. Mitt förslag låg på Café Opera eller Berns, men men, ibland får man följa strömmen. Magma var inget vidare. Unga människor. Träffade en 87:a där som jag hånglade med för 2 år sen. Han ser ut som hulken.

Vi som var över 23 år i sällskapet summerade kvällen som: God, I'm old!

Sara, var i helvete är kameran? Jag och Linnéa har ju jobbat hårt med att skapa ett kollage kallat Hanna 25 år + tummen. Det hela kan bli awesomeness. 

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Har Sara tappat kameran!?!??!

Tumbulder ska genast ut på Face:an!

PÖSS

2009-06-07 @ 15:35:21
URL: http://finest.se/kuttii
Postat av: Claudius

GIVE ME TUMBS UP ;) Ja vart är dessa tum bilder??????? se så!

2009-06-07 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0