Grattis Marina och Ola!!

Det blev en fantastisk dag iaf.

Marina och Ola har fått en liten tjej. Jag är överlycklig. När jag fick sms:et stod jag i en provhytt och började t.o.m. lipa glädjetårar. Äntligen har jag fått bli tant Hanna till deras underbara lilla tjej. Nu väntar jag bara på en bild. Sen ska jag påbörja kampanjen "Döp ungen till Hanna".

Sen gick jag och shoppade upp en stor mängd av mina hårt inarbetade slantar. Lycka. Fattigare, men definitiv lyckligare. Och antagligen lite snyggare. Jag behöver bli lite snyggare för att mitt humör ska bli bättre och fetman ska förträngas från mitt sinne. Tyckte även att jag förtjänade lite shopping då jag igår var så pass jävla duktig (läs vuxen) att jag öppnade ett privat pensionssparande och ett nytt sparkonto med extra bra ränta. Nu har jag så många konton att jag inte vet hur jag ska hålla reda på alla. 

Söndagar i Stockholm är en bästa dagen på veckan. Älska söndagar.

Snart Boden. Jag längtar. Mycket för att jag får vara ledig. Men mest efter nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Marina

Taaack. Har inte läst din blogg på en månad. Har helt glömt av sådant jag gjorde innan Elsa föddes.Men nu är jag på g igen=)

2009-07-12 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0