Glad midsommar dårå!

Gårdagens firande  tog sin plats i Midsommarkransen. Såg fotboll, åt mat och drack vin. Min första pojkvän dök upp på festen helt oväntat. Vi var tillsammans under hela femman. Jag har fortfarande kvar ett halsband som han gav mig.

Vid 23-tiden drog jag och Olof vidare till Kristineberg för lite mer vin hos Thomas kompis. Ganska avslaget.

Jag var trött trött trött hela kvällen. Så trött att när jag kom hem på natten släppte mina saker på golvet och la mig i sängen och dog.

Jag är fortfarande död.

Sjukt sugen på chips också men eftersom jag nu har svart på vitt att jag har gått upp 8 kilo sen förra året så blir det inget. Jävla lycka. Så fort jag är lycklig så går jag upp i vikt. SKIT! Hoppas på lite olycka eller att jag helt enkelt skaffar mig lite självdisciplin så jag orkar träna. (Ni märker att detta faktum stör mig en massa??)

Nåväl. Hoppas ni hade en trevlig kväll igår kära vänner. GLAD MIDSOMMAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0