Du är så jävla bitterljuv.

Fin kväll igår. Häng på Hampus balkong med service från hans mamma. Häng på fest hos Henrik och Johanna. Gemytligt.

Ut på öltält i en kvart. Sen påfyllnad med pizza. Sen TC. Träffade en massa men kommer inte ihåg vad som sades. Hände en massa men kommer inte ihåg vad. Men jag minns att det var trevligt.

Fick ett skamligt förslag rörande att gå och knulla på banken. Jag blev stum för ett ögonblick för att sedan avböja. Fick ett skamligt förslag av en obehagligt yngre snubbe rörande idkandes av både det ena och det tredje. Jag gömde mig.

Gick med en full Tano till Statoil och hängde med myggen i en timme eller två. Pratade om bloggar ett tag och hans uppenbara hat mot vissa bloggar och innehavarnas uppenbara bekräftelsebehov. Jag nickade och höll med. Framhöll även min narcissistiska sida och menade att det var den som gjorde att folk bloggar överhuvudtaget.

Allt var gemytligt. Kom hem kl. 5.

Imorgon drar jag till Stockholm. Direkt till kontoret för att jobba igen lite. Hårt, tungt men ack så nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0