Dagens sista: Why are you so far away? she said

Pratade med person idag. Person jag tänker på ibland. Person som tänker på mig ibland. Länge sedan vi sågs. Men attraktionen finns kvar. Någon typ av längtan finns kvar. Någon typ av dröm eller fantasi lever kvar. Kan inte släppa taget även fast inga direkt djupa känslor finns. Bara en längtan efter att djupa känslor kanske kan finnas. Om det inte var som det var.

Jag här. Du där.

Men du vill bli min slav. Jag vill att du ska vara min slav. Kanske är det lösningen på allt?

Jag känner dig inte alls. Men jag undrar. Eller så är jag lika galen som jag ser ut.


"Show me, show me, show me
How you do that trick
The one that makes me scream, she said
The one that makes me laugh, she said
And threw her arms around my neck
Show me how you do it
And I promise you, I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0