Dagens sista: Skaffa aldrig en sång som är våran.

Musik är en stor del av mitt liv. Som jag har delat med många. Allt för många gånger. De flesta låtar eller artister påminner mig om kärlek. Mest olycklig sådan. Och perioder av olycklig sådan. Så många musikstycken är förknippade med allt för många hemska minnen. Som jag minns allt för väl när musiken spelas. Skaffa er aldrig en låt som är eran eller våran eller beskriver er så bra. Sen är den alltid förstörd. För jag vill inte minnas längre. Det vill nog inte ni heller. Bara gå vidare.

Så därför måste jag hitta en massa ny musik. Som inte påminner mig om svunna tider. Nu är det nya tider. Med ny musik. Och förhoppningsvis lyckligare minnen.

Fleetwood Mac delar jag inte med någon. Songbird blir därför dagens sista. För den är otroligt vacker. En bra låt att skapa nya kärleksfulla minnen till.


Kommentarer
Postat av: Kuttii

Sorry!

Men nu är allt bra. Tro mig, det är verkligen det :) Pratat "ut" nu. Ring mig sen så berättar jag :)

2009-06-22 @ 13:11:22
URL: http://finest.se/kuttii
Postat av: ola (inte Marinas)

nästan lika bra som go your own way! (boden imorn, upp till kiruna ons, hem frenatt!)

2009-06-22 @ 15:00:00
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: ola

knega mera vera jera.... blir lätt mycket när man inte jobbat på ett tag (närmare bestämt januari)

2009-06-22 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0