Då var man gravid igen!

Hahahahahahahhahahaha, men nä inte på riktigt. Hallå?! 

Skengravid på grund av mjölkmage. Jag är så jävla svullen och det gör ont ont ont. Men jag får skylla mig själv. För att jag envisas med att dricka minst en till två latte per dag. Och ju längre dagen passeras desto mer gravid ser jag ut. I fredags frågade t.o.m. två stycken på jobbet om jag var det?! Dock på skämt, men ändå, jag förstod piken.

Imorgon får jag be dom köpa in lite laktosfri mjölk åt mig. Fast då måste jag skumma den själv. Och det kommer inte alls bli lika fluffigt och bra. Och det är svårt att göra latte på laktosfri mjölk. Smakar konstigt. Och då blir jag besviken.

Hej, i-lands problem!

Kolla magen liksom. Varje dag blir mitt midjemått drygt 8-10 cm större ju längre dagen fortlöper. Förbannade jävla laktos. Why do I love you so much??????

Ungefär som jag ser ut nu såg Marina ut när hon var gravid i 18 veckan. Om jag inte visste bättre så skulle jag fan bli orolig på riktigt.

Nu insåg jag att jag borde ha tagit en före-bild också och inte bara en efter-bild för att visa förvandling från vanlig mage till gravidmage på bara några timmar. Det får bli morgondagens projekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0