Bitterljuvt eller bara bitterfittigt?

Det är så in-i-helvetes jävla äckligt varmt. Jag dööööör. Fick ställa mig i duschen i en halvtimme i kallt vatten för att svalka mig när jag kom hem från jobbet. Nu är jag lika varm igen. Så varm att jag nästan glömde äta middag. Jag glömmer aldrig att äta middag. Och myggbetten kliar så jävla mycket mer när man är varm. Och jag har mens! Mens när det är varmt kan vara det jävligaste som finns. Varmt, vidrigt och äckligt. Oro för infektioner och grejer och det hela är bara så jävla vidrigt. Och dom gamla pendeltågen har ingen ac och det blir varmt och tågen är fulla och människor trycker svettiga och klibbiga kroppsdelar mot mig och jag vill bara spy eller skrika rätt ut.

Sommar får det vara om jag någonsin får semester. Tills dess kan det gärna vara kallt. Och svalt och skönt. Detta är bara farligt för mitt psykiska och fysiska välbefinnande. Men alla tycker ju att man ska vara så tacksam för att det är varmt?! Varför i helvete då?! Det går ju inte att fungera i värmen och så går vi omkring som dysfunktionella individer och allt blir fel för ingen tänker klart. När kommer siesta till Sverige?

Men nu var det ju bilder jag skulle lägga upp och inte vara bitterfittig. Men det är inte mitt fel, värmen gör mig bitterfittig.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0