Always family first

Meddelade mor att jag ska komma hem.

Hon skickade ett sms:

"Vad kul att du kommer hem för jag har längtat efter dig"

Jag blir tårögd. Får darrläpp. Och längtar efter henne ännu mer. 

Måste nog sätta igång och planera den där tatueringen till min familj snart. Dom är ju det bästa som finns. Utan dom hade jag aldrig tagit mig någonstans. Min mamma brukar säga att mitt liv har varit som en saga ibland. Och jag kan väl hålla med till viss del. Men det är hennes och pappas förtjänst många gånger. Som har hjälpt mig på traven. Funnits där. Och alltid hjälp till. Stöttat mig vad fan jag än har hittat på. Utan dom hade mina möjligheter i livet varit ytterst begränsade. Även om jag själv är envis som en jävla åsna så har dom underlättat det mesta i mitt liv.

Finaste.

Kommentarer
Postat av: ola

när kommer du upp?

2009-06-15 @ 23:24:33
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0