We belong together

Jag åt makrill till middag. Kletade lite makrill lite överallt. Nu luktar det lite rutten mutta lite överallt.

Sen så käkade jag dillchips. Med dipp. Luktar lite surt det med.

Helvetes jävlar.

Nils ringde mig från landet i Västerbotten där han befinner sig. Långt ifrån mig. Pratade igenom veckans bravader. Inte mycket har hänt. Men ändå mycket.

Jag sa: We fucking belong together (ja, inte jag och Nils då alltså...eller jo, men inte på ett sådant sätt)

Nils sa: Yes I know. You belong together. Ge det tid.

Jag sa: Men jag har inte tid.

Nils sa: Det har du.

Men tiden rinner iväg. Och jag vet inte hur jag ska lösa det hela? Det har gått en massa tid dessutom. Spenderats på fel sätt. 

Men stanna här med mig. Men så åker du igen. Och igen och igen. Längre och längre bort.

I fucking adore you.

Jag dränker mina sorger med mer chips, snus och OZ. Imorgon får det gamla vara glömt. Då skiter jag i detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0