"Walk-of-shame-style"

Jossan säger att mitt hår ser lite knullruffsigt ut. Vilket i princip är stört omöjligt. Men jag håller med henne. Knullruffs it is! Flottigt, tovigt och innehåller främmande föremål. Kan vara snor, kan vara glass, kan vara lite whatever.

Jag tänker göra knullruffset lika jävla inne som Kling gjorde jeansshortsen. "Walk-of-shame-style" ska det heta. Sletet, smutsigt och skamligt.

And I'm lovin' it!

Snart ska jag till biblo och lämna igen lite böcker som jag lånade när jag fortfarande trodde att jag skulle skriva uppsats. Skulle vara tillbaka för drygt två månader. 5 spänn per dag i böter x 60 dagar x 6 böcker. Blir lite cash ändå. Jag tänker utföra en drop-and-leave som aldrig har skådats förut. Springa för livet med mina svullna fötter och korta kjol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0