Sommaren dog. And so did I.

Sommaren är nog dödens död.

Jag fulsnusar och okynnes dricker iskaffe med laktosfri mjölk. Jag sitter instängd i kontorslandskapet och funderar på vart allt gick fel?

Var/när/hur slängde jag mina principer åt sidan och blev knegare på allvar? När drömmen någonstans var slacker livsstil and big chillin'. Resor, drömmar och kåtslag.

Jossan säger att hon ska hitta någon som jag kan ligga med. Hon säger att jag behöver det. Och vips så har jag blivit ett knull-socialfall. Men jag vill ju inte ligga med någon. Jag vill ju ligga med dig. Men där blev det också fel.

Nu ska jag skriva lite arga mail till diverse leverantörer. Bara för sakens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0