The love of my life

Idag har jag haft en heldag med Nils, a.k.a. the love of my life. Vi har inte setts på fem miljarder år, så idag tog vi i.

Han kom ut till Edsviken vid kl. 13, sedan dess har vi druckit rosé och Prosecco, ätit obscena mängder mat (västerbottenspaj, rom, munkar, chips, jordgubbar osv.) och pratat pratat pratat.

Den finaste av alla finingar. Han är underbar min darling. Vad har hänt med oss när vi knappt har tid med varandra längre? Vad är viktigare än vi tillsammans? Finns ju liksom inte.

(Lite sur blev dock Nils när jag har sms:at med annan fining hela dagen. Men vad göra? Nils tycker det hela är dysfunktionellt)




Nils gillar mina Hugo Boss mer än vad jag gör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0