Tattoo peppen! Yes yes yes.

Söder. 

Drack ett glas rosé med Sara och Mattias på Babylon. Sedan vidare till the tattoo place. Sara snackade cover up med den ytterst excentriske ägaren och jag kollade på biler och drömde mig bort. 

Sen drog vi till Akkurat och "tog en öl" och käkade lite soppa.

Nu ska jag nog dricka lite mer rosé hemma i soffan och måla naglarna. Min favvo sysselsättningen. Well, I'm easy to please. 

Och denna blogg är så jävla tråkig just nu att jag vill dö. Men lugn bara lugn. Snart får jag kris igen och då blir det nog åka av igen ska ni se. Destruktivitet, svordomar och hat. Jag tror helt seriöst att jag föredrar mig själv så. Detta med lycka är nog ingenting för mig.

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0