Söder söder söder igen och igen och igen

Hängde på söder igår med Sara och Christian. Åt saker innehållandes ost, drack päronsoda (sjuukt underskattat) och rökte menthol. Sen åkte jag hem till soffan och sträckläste en bok av typen chic lit. Satt vaken allt för länge, men kände att jag inte kunde gå och lägga mig utan att ha genomfört mission "läsa-klart-en-bok-på-en-dag". Jag är nog lite autistisk. Eller iaf lite "speciell". När det kommer till att slutföra saker.

Tillbaka till söder efter jobbet idag för att besöka "min" tatuerare. Dock på Saras initiativ. Hon ska göra en cover up på sin Thailandstatuering. Jag tänkte mer hänga ut och diskutera framtida projekt. Typ. Antagligen kommer det sluta med att jag tatuerar mig idag bara för att jag inte har nåt bättre för mig. Liksom behöver lite spänning. Impulsivt. Ja. Pang på bara. Eh.

Än nu ska jag käka lite hallon, dricka allt för starkt kaffe och låtsas att jag jobbar (jobbade alldeles för intensivt på förmiddagen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0