Oldie but goldie

Jag har köpt en baddräkt idag. Inte en bikini.

Är jag gammal nu?

Det var iofs en Matthew Willamson för H&M. Och jävligt fräsig. Men jag känner mig ändå gammal på nåt vis.

Jag ska fundera ett tag på detta. Men inser att jag behövr en bikini också om inte magen ska bli helt vit. Men spelar det egentligen någon roll? Vem fan ska se min mage?

Baddräkt är hett. Jag är het i baddräkt. Jag tror jag ska köpa en stor solhatt också och steka på riktigt ordentligt. Som en primadonna. Baddräkt är primadonnaaktigt.

Helt ärligt. Jag kommer inte undan med en minimal bikini längre. Möjligtvis en bikini i mormor-style.

Och det bästa är att jag inte bryr mig nämnvärt.

Kommentarer
Postat av: ola

få se den då

2009-07-02 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0