Left side it is!

Blev en liten aw fast jag trodde jag skulle hem och svulla.

Drack några glas rosé och blev tankad.

Diskuterade politik. Jag och Gio höll fortet på vänstra flanken och talade om för them young ones how it really is.

Dvs. du kommer aldrig bli lika känd som Snoop Dogg, din blogg kommer aldrig bli lika stor som Perez Hiltons, du passar inte riktigt som glamourmodell och nej nej nej och återigen jätte nej du kommer aldrig bli ekonomisk oberoende.

Och very mucho nej nej. USA är inte det bästa landet i världen. USA står för allt som är fel i världen.

Och kommunismen skulle funka om inte det rådde en kapitalistisk världsordning.

På det stora hela var det en fantastisk aw. 

Nu har jag ätit så jag mår illa och det är nog dags att somna i soffan och sova tills klockan 4 i natt/morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0