Just like a dream (och jag är skit full)

Idag har jag varit kabaré hela dagen i paljettväst från Rodebjer. Camilla t.o.m. skrek kabaré när hon såg mig. Finns två i hela världen. Och jag har den ena. Sug på den era freaks. Är inte det fäshion så säg?

Efter en slö jobbdag drog jag och Nils till Mosaik och åt pizza och drack rosé. Pratade förhållanden och han berättade att jag tydligen har förstört hans chanser till ett förhållanden med en viss man eftersom denna man är rädd för mig eller liknande (det är mannen åsikt och inte Nils). Jag har tydligen kommit emellan dom. Well, om jag inte tycker att en snubbes beteende är ok mot mina vänner så kommer jag tell them like it is. Det är min plikt som allvetande.

Sen drog vi vidare till Emelie och drack rosé på hennes pojkväns pappas (jag mötte Lassie) takterass, bara ett stenkast från min arbetsplats. Vi pratade förhållanden, jobb, karriär och denna förbenade utseendefixering. Tydligen är gayvärlden lika skoningslös som den straighta världen. Dock motsatte jag och Emelie oss starkt att någon snubbe kan förstå hur det är att vara brud i dagens samhälle. Förbannade jävla blonda skit bloggare.

Jag har dock fördelen att ha en mamma som har uppfostrat mig så som att jag alltid ska sträva efter perfektion och att alltid alltid kunna försörja mig själv. En mamma som har sett till att jag har skaffat mig en utbildning och fått mig att förstå att jag är bra som jag är. Hey min pappa var hemma med mig när jag var liten för att min mamma tjänade mer. Så är jag uppfostrad och det lever jag efter. Och jag kommer alltid hata på brudar som beter sig som offer (även fast jag oftast vill krama om dessa brudar och säga att allt kommer bli bra).

Jag har fått drygt 50 sms av en person idag. Nils kallar det sjukt. Jag kallar det attraktion.

Och ja, jag är skit full!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jäävligt ful

2009-07-19 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0