Just a normal day.

Jag och Jossan tävlar om vem som kan hitta den mest underhållande och mest förfasande bloggen.

Det är mycket fjortis-bloggar och silikon-bruds-bloggar. Ibland skrattar vi högt, ibland förfasas vi, ibland äcklas vi. Roande är det dock. Sicka jäkla galningar det finns där ute asså.

Har upptäckt Schulmani igen. Väldigt bra på ett icke tragiskt vis.

Faddes blogg är dock tragisk. Han verkar lite gubbsjuk trots att han har fått till det med en av deltagnarna i Bonde söker fru (en tjej dock).

Idag har jag även konstaterat att alla bloggar. Alla har en blogg. Typ. Och många gör det hellre än bra eller vad man nu brukar säga.

Nä, nu ska jag stalkra någon med porriga sms. Sen ska jag åka hem och lägga mig i soffan. Jag är övertygad om att jag har svininfluensan eller en hjärntumör. Jag fungerar iaf inte normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0