Jag ser att du pratar men jag hör inte vad du säger

För att bota irritationen över alla dumma brudar som beter sig som offer gick jag in på CdOn och handlade OZ boxen, säsong 1-4 av Mord i sinnet och filmerna Juno och Little Miss Sunshine. Nu har jag sysselsättning i några veckor och behöver därför inte träffa folk. Vilket är lika bra eftersom jag bara är irriterad på folk rent generellt nu för tiden. Kan bero på att jag är trött och mår lite halvrisigt rent generellt. Men jag känner att det hela kan sluta illa. Mord eller så.

Gick även till lågprisbutiken bredvid jobbet och handlade After Eight och rengöringsdukar med tvivelaktig innehållsförteckning. Jag börjar bli lastgammal.

Kanske lite glass på detta också så kan alla spinkon förfasas över mitt normala bmi.

Kyss mig i arslet!

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja men du, vad bra!! Jag försökte ladda ned OZ men det gick inget bra, dålig kvalitét och segt. Så jag vill låna! Får jag?

2009-07-16 @ 09:52:27
Postat av: Hanna

Självklart får du låna. Jag ska bara nöta igenom serien igen. Ge mig nån dag eller så. Fick paketet idag. tog 1,5 dagar. Älska cdon.

2009-07-16 @ 23:13:31
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0