IQ freaking fiskmås.

Jag har celluliter på ställen som en människa inte borde ha celluliter på. Blev varse om det hela i Monkis provrum. Och dom har ändå en ganska skonsam belysning. Undra hur fan jag ser ut i direkt solljus? Tänker inte ta reda på det. Jag har ju alltid förespråkat "det man inte vet mår man inte dåligt av", något som jag sannerligen har tagit fasta på extra mycket den senaste tiden.

Anywho, tycker det är gudomligt att Jon Olsson bloggar för Stureplan och Chris Sörman för Finest. Det är my kind of men/boys. Något att läsa när fjortisbloggarna blir allt för påfrestande.

Kanske borde börja prenumerera på DN igen? Känner att min hjärna håller på att förtvina av alla dumma bloggar som jag envist läser. Jag har fan ingen aning om vad som händer i världen längre. Och ja, jag skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0