Hur var det nu igen?

Mattias tvingade mig att följa med och köpa glass på lunchen. Ja, han tvingade mig faktiskt. För jag hade redan ätit två päron och snusat en snus för att bota sötsuget.

Jag pratade om min förkärlek för brittiska torra kriminalserier och Mattias kollade konstigt på mig. Jag förklarade att han inte mentalt var gammal nog för brittiska torra kriminalserier. Att man mentalt måste vara kring en 45-50 år för att kunna se det. Och njuta av det.

Mattias sa att det var ju tur att jag bara var 45 år i huvudet och i övrigt såg ut som en 25 åring i kroppen.

Eh.

Jag skrattar fortfarande. Han har uppenbarligen inte sett mig naken.

Vi hade även ett intressant samtal om mina skor. Men mer om det sen.

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Jepp. Föda är vad jag ska! :D

2009-07-08 @ 15:35:27
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0