Hit och dit. Bla bla fucking bla.

Folk frågar om jag är full hela tiden.

Det är jag inte. Men ibland önskar jag att jag vore. Iaf i det sinnestillståndet.

Då hade jag inte behövt möta den slentrianmässiga vardagen på ett lika allvarsamt vis.

För slentrianmässigt är vad den är. Även fast jag tror på att rutin är bra för mig. Då jag annars har en tendens att bli en gnutta apatisk. Men jag vill ju alltid ha det jag inte får?!

Sms-skörden idag är nog bara 20 sms. Från samma jävla person. Det hela börjar bli relativt tröttsamt. Dah! Sms hit. Sms dit. Men ingenting händer. Som att kasta pärlor till svin som talesättet säger. Onödigt. Tidskrävande. Och helt enkelt slöseri med tid. Om det inte leder någonstans. Det leder ingenstans. Bara bla bla bla bla. Jag hatar bla bla bla bla. 

Fast jag hatar ändå det mesta. 

(Dålig shoppingtur idag, därför är jag lite putt. Hittade ingenting. När jag faktiskt ville hitta någonting. Är inte det typiskt så säg? Och ful är jag också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0