Hej klädångest.

Det är ganska soligt ute. Och givetvis får jag ångest för att jag är inne. Men sol och bakfylla har aldrig gått hand i hand för mig. Jag är lite känslig när det kommer till det.

Just nu får jag dock ångest eftersom jag är vitast i hela Stockholm och kommer så förbli eftersom jag jobbar hela veckorna och är bakfull hela helgerna. Är det ingen annan i Stockholm som har ett jobb? Jag tror jag ska ta och göra solariebrännan inne igen.

Nu ska jag ta och städa upp efter klädångesten.

Detta tog jag nästan på mig igår. Jag ändrade även håret från rakt till lite lockigt. Hej i-lands problem.

Älska Monki-paljett-jacka


Älska American Apparel


Älska Rodebjer


Love them heels



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0