Freudiansk felskickning?!! Atta fuck?

Det där med att få lön innan midsommar var ju all good just då. Just nu är det not so good. Jag är alldeles för pankisch för att kunna njuta av sommaren. En vecka extra ska cashet räcka. Och måste köpa SL-kort. Det är ju tur att jag har bestämt mig för att sluta äta (för 100 gången i ordningen?).

Måste klippa luggen idag också. Jag ser ingenting längre. Men som vanligt tänker jag att det nog är lika bra. Finns det nåt att se? Förutom att det åker i ögonen och det blir infektioner. Utan infektioner hade jag nog låtit luggen hänga ner över hela ansiktet.

Bruna nylonstrumpor pryder mina fötter. Kan vara det fulaste någonsin. Tror jag har på mig dom för att straffa mig själv på något vis. Bruna, fula och lite smutsiga.

Igår skickade finingen ett sms till mig som inte var till mig. Hm. Fortfarande fining? Hur i helvete skickar man till fel person om man inte är full?

En gång skickade jag ett perverst sms till Saras mamma. Men då kunde jag knappt stå på benen. Eller så var det en s.k. Freudiansk felskickning. Men det är alldeles för äckligt för att ens föreställa sig. Att det ens skulle vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0