Freaking frick

Jag har snusat en dosa med snus idag. Mitt tandkött blöder. Och jag har bajsat 3 gånger. Jag tänker att det inte kan vara hälsosamt, men jag har så jävla tråkigt på jobbet att jag inte riktigt känner att jag har något val. Än att fortsätta snusa och dricka kaffe.

Det är hål i favvo tröjan också. Såg jag för ett tag sedan. Nu kan jag aldrig använda den igen. Även fast hålet är litet. För att kompensera gick jag och köpte en tröja och en klänning på tre-rasten. En ut, två inne. Bra måtto det dära.

Jag längtar hem. Men när jag kommer hem måste jag städa och tvätta. Ett faktum jag har valt att lite halvt ignorera. Fylla upp kylen borde jag också. Jag har inte ätit hemma på en månad.

Av någon anledning känner jag mig ful och tragisk idag. Kan bero på freaking mens.

FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0