Family fun day

Christian ringde mig imorse och drog upp mig från min Oz-koma. Jag laddade med tonfisksallad, ägg, toast, kaffe och juice och sedan drog jag, Sara, Christian och Christians kompis mot Ikea. 

Har äntligen inhandlat en klädstång på hjul så nu får jag plats med alla kläder igen. Dock måste jag skruva ihop skiten först. Bra sysselsättning dock eftersom jag ändå är pank och inte kan gå ut. Blir rödtjut, städning och Oz för hela slanten ikväll. Antagligen inte i den ordningen. Och städningen kommer jag säkert skjuta på, men tanken är ju god.

Jag behöver även ta det lugnt. I veckan har jag varit så trött att jag på riktigt har trott att jag skulle dö. Eller att jag iaf hade fått svininfluensan. Tanken på att det är ett år till semester ger mig ångest och gör mig ännu mer trött.

Fuck det. Nu blir det pasta, vin och Oz. Ensamtid.

(Christian tvingade mig att köpa två temuggar idag för att han tyckte det var så sorgligt att jag bara skulle köpa en. Vem vill dricka te med mig?)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sätter en hundring på att dom där två har barn inom ett år

2009-07-19 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0