Facebook ljuger väl aldrig?

You are more desirable than 96% of 49,312,427 people.

Aaaaaa just det.

Varför är jag singel då kan man fråga sig? Jag förstår det inte själv alls faktiskt? Kanske p.g.a. mitt outdödliga behov av att ifrågasätta? Kanske p.g.a. mitt behov av ensamtid? Kanske p.g.a. mina celluliter? Kanske p.g.a. mitt gula hår?

Whatever. I vilket fall som så är det otroligt konstigt. Enligt Facebook så är jag ju sjuuukt eftertraktad.

Men men. Jag är inte sjukt eftertraktad. Oftast bara av fyllekåta oldies. Och ibland av min sötnos. Som jag inte har sett på en miljard år. Och ibland av något gammalt ligg.

Undra om Facebook kan ha fel? Det kan den väl inte? Är det inte den allsmäktige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0