En blogg för den goda sakens skull

Jag äter fudge från ÖB istället för att jobba. Jag älskar ÖB för övrigt. Brukar gå dit lite då och då och handla rengöringsmedel i olika dess former med mycket tvivelaktiga innehållsförteckningar. Idag blev det nån typ av kalklösare. Vet inte riktigt om jag direkt har kalk någonstans men det blir säkert bra.

Eftersom jag har så lite att göra så skapade jag en blogg åt min kollega Mattias med alla bilder han har mailat mig under sin semester. Trodde han skulle bli lite glad över sammanställningen men det där med att helt plötligt ha en blogg när man tycker att bloggar är fåniga blir ju lite knas. Så glad vet jag inte om han blev. Men tanken var ju god så att säga.

http://mattiassemester.blogg.se

Äh, nu måste alla börja komma tillbaka från semestern så jag kan spendera dagarna på bättre vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0