Det finns en speciell plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!

Eftersom jag har lite att göra idag så har jag läst lite bloggar av slaget hej-jag-är-12-år-men-blonderad-och-vill-ha-duddel-d-kupa-innan-jag-är-15-år. Och jag blir så jävla ledsen. Så jävla upprörd. Och så otroligt förbannad.

Jag är förbannad på alla jävla brudar som faller för frestelsen att pumpa boobsen fulla med silikon. Som följer ett ideal som inte ens är naturligt. DET ÄR INTE MENINGEN ATT VI SKA SE UT SÅ!!!! Jag bli förbannade på alla jävla brudar som svälter sig själva och går på dieter när dom inte har mer än 2 gram fett på kroppen. Som sticker fingrarna i halsen. Jag blir förbannad på alla dessa brudar som har gjort bmi 16 till ett normalt bmi när det egentligen betyder att du är undernärd. Och jag blir förbannad för att brudar som har ett normalt bmi på (20-25) anses lite mulliga.

Varför faller ni för skiten? Varför gör ni detta mot oss? Ni förstör ju för alla andra tjejer. Ni gör så att vi aldrig kan bli jämställda för ni beter er som patetiska och självförtroendelösa offer. Och kom inte dragandes med någon jävla skit om att ni gör det för er själva för så är fan inte fallet. Det existerar inte. Inte ens jag sminkar ju mig för mig själv. I så fall skulle jag ha smink när jag var hemma, men det har jag inte. Ni är fulla med bullshit. Patetiska jävla idioter.

Lägg cashet på att skaffa en bra utbildning istället. Gapa och skrik tills ni får lika höga och bra betalda tjänster som männen. Fall inte för frestelsen att göra om er kropp efter ett ideal som inte ens borde existera. Stå inte där med några jävla råjursögon och minimala klänningar och peka med tårna mot varandra. Ni får aldrig respekt på så vis. Vilket givetvis leder till att ingen brud får respekt.

Och det allra mest upprörande är att alla dessa offerbrudar oftast väljer att bete sig dummare än vad dom egentligen är. Spela en jävla roll som gör dom ännu mer offeraktiga. Jag vill helt ärligt slå er på käften. Där silikonet kom in och kilorna trillade av så verkar även alla ambitioner ha försvunnit i tomma intet. "Jag nöjer mig med att vara snygg".

Jag vill fan i mig bara veta var i helvete det gick fel?

Och ja just det, alla snubabr som dreglar efter spinkiga brudar och sillisar kan ju typ gå och självdö eller nåt. Ni är inte heller värda en gnutta respekt. Dumma jävla idioter. Ni förstör också för brudar, men det är ni nog för pantade för att förstå eller för egotrippade för att bry er om.

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Hanna, det är bara ett test. Lugn. Jag vill se vad som händer med kroppen. Jag är inte det minsta tjock! Om jag inte orkar så kommer jag att lägga av med det. Ta det inte så seriöst. Sen vill jag se hur diciplinerad jag är också. Men jag uppskattar att du bryr dig. Puss puss.

2009-07-14 @ 14:53:07
URL: http://finest.se/kuttii
Postat av: Hanna

Du är galen.

2009-07-14 @ 15:25:16
Postat av: simon w

oj oj oj...

2009-07-18 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0