Dagens sista: Slow show

Imorse när jag vaknade hade jag fått ett mms på världens finast lilla Elsa. Min lilla prinsessa och världens finaste barn. Det är kärlek. Hade jag bara haft en kabel till telefonen så hade jag kunnna lägga upp en bild på underverket, Snart kanske hela familjen Andersson-Sahlstedt kommer till Stockholm och hälsar på mig.

Dagens sista blir The National med Slow show från världens bästa (jag har sagt det förut och jag säger det igen) album Boxer. Sara och Christian hävdar bestämt att detta är deras låt, men eftersom jag inte stödjer "vår" låt så gör jag det till "min" låt. Dessutom gillade inte Sara The National när jag spelade någon låt för henne och Oscar för nåt år sedan utan slog på Counting Crows (vem gillar dom lixom??) istället, Och hon har inte rätt att ändra sig så den är min min min min!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0