A good day

Bra dag.

Träffade Olof och gick till Rålis och åt Italiensk glass vid vattnet. Götta. La upp en plan om att börja gå på visningar av dyra lägenheter på söndagar och låtsas att vi är ett rikt par med loads of cash att spendera. Om jag har seriös mjölkmage kan vi leka att jag är gravid också. Givetvis måste vi använda Olof efternamn, Håsteen, som klingar mer rich bitch än Nilsson.

Pratade även om att kitta en trampbåt och uppleva Stockholm by water.

Mötte även Olofs bror. Dom var inte lika. Dock frågade han om jag kände Ola och Björn, vilka han kom ihåg från deras tid i Svartlå. Ibland är världen allt för lite.

Good day. Warm day. Må veckan fortsätta vara fabulös.

Kommentarer
Postat av: amanda

hejsaan :) jag är just nu med i en veckans blogg tävling och skulle verkligen behöva din röst! för att rösta så gå in på

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html och välj sedan nummer 6!



när du röstar har du även chansen att vinna ett presentkort på 150 kr på hm:)



tack på förhand!

2009-07-02 @ 14:48:28
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0