Vill du gifta dig med mig?

På min arbetsplats finns en vacker man/kille. Ibland vill jag bara gå fram till honom och slå armarna runt honom och fråga om han vill gifta sig med mig. Eller iaf hålla mig lite i handen. Jag vill inte ens utföra perversiteter på honom. Som annars brukar vara min vanliga tanke när jag ser en tilldragande person. Han är alldeles för ren.  Han ser ut som en sådan man gifter sig med.

Han är lång och har mörkt hår. Är i vältränad form. Med en vacker vit och rak tandrad. Och snälla ögon. Det är sånna man gifter sig med va? Inte blonda, dysfunktionella individer med smutsiga kläder? Sånna som jag brukar dras till.

Imorgon är sista arbetsdagen. Kanske lika bra att slå slag i saken och fria?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0