The good times we shared, were they so bad?!

Jag och Sara ska ta avsked av Umeå på Tapas ikväll. Som sig bör. Eller jag tar avsked. Sara stannar ett tag. Men vi säger adjö till ERAN! Den fantastiska ERAN.  Dock går mitt plan kl. 8.40 imorgon. Hiskeligt tidigt det. Måste ha haft hjärnsläpp när jag bokade biljetten (det var väldigt tidigt i morse). Jag kommer mässa "inte stanna ute länge inte stanna ute länge inte bli för full inte bli för full" i mitt huvud. Givetvis kommer jag givetvis göra tvärtom och hälla i mig alkohol som om det inte fanns en morgondag och sedan kräla i säng vid 4-5 tiden. Jag måste skaffa mig ett mellanläge. Detta allt eller inget tär så förbannat. Speciellt då jag gillar allt bättre än inget.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tar inget ansvar för vad som kan komma att hända!

2009-01-09 @ 12:44:11
Postat av: Hanna

Nej. Du kommer sannerligen jobba hårt för att ställa till det för mig. Du kommer säga äh när jag försöker ta ansvar.

2009-01-09 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0